Industria auto a intrat în conservare, din lipsă de idei
şi imaginează că va curge lapte şi miere pe furtunul de la benzinării. Una peste alta, situaţia e încurcată rău. Şi ce este cel mai grav este că nimeni nu face nimic. Asta e părerea mea. Nu mai ştiu încotro să o ia. Se uită unii la alţii şi se întreabă din priviri: “Ce să facem?”. Simt o inerţie incredibilă. O amorţeală ce ar fi demnă de căldura toridă a verii. Nici un gest mai inteligent. Nici o idee mai strălucitoare. Nimic special, nimic care să mişte lucrurile din loc.
Eu am o idee: să-i întrebe pe colegii din alte industrii. Nici una din celelalte ramuri nu a scăzut atât de mult. Televizoare, haine, mâncare, până şi imobiliarele au scăzut cu procente de maxim 20-30 %. Poate cei de acolo sunt mai obişnuiţi cu marketingul flexibil, cu vânzările în perioade de criză. Poate ştiu cumva cum faci atunci când clienţii nu mai fac coadă la intrarea în magazin. Chiar aş fi curios să aflu cum vând totuşi case agenţiile imobiliare într-un moment când toată lumea spune că nu se vinde nimic. Promit că dacă aflu ceva secrete o să le comunic şi dealerilor auto.